Pagina's

zaterdag 28 september 2019

Release Bloghop

We hebben weer super gave nieuwe mallen in onze collectie komende maand. Deze willen we graag met jullie delen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Stuk voor stuk laat het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laat jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Tineke


Monique 

corry

Ineke

Mirande

Plony

Hanny

Joyce

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?


  • Ga tussen 28 september t/m 30 september 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je start met hoppen bij het blog van:


Heel veel plezier bij het hoppen!

18 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie creaties zijn er voorbijgekomen!!
    Wil zowiese de mailbox mal nemen, hij is zo gaaf!! Mooie mallen deze keer weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wauw wat een super collectie is er weer uitgekomen en al die prachtige creaties van den dames! Geweldig. Inmiddels wel een lang verlanglijstje, vorige maand ook al zulke leuke dingen..Ik zou zeggen Dames ga voorla zo door Superrrr.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben overal even langs gehopt, wat een prachtige creaties allemaal gemaakt, is ook een supergave collectie wat er uitgebracht wordt in oktober....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave bloghop was dit weer en wat een mooie creaties zijn er gemaakt met de nieuwe mallen en mask! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden hoor gemaakt door het DT, altijd fijn om te werken met de DDBD mallen, ze hebben dan ook na het zien van de voorbeelden weer een hogen hebben-gehalte. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is er weer een werk verzet.super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blogronde heb ik zojuist gemaakt. Iedere keer denk ik weer dat er niets nieuws aan kaartenmodellen te verzinnen is, en elke keer verrassen jullie me weer. Ook deze keer allemaal weer even leuk . Bedankt voor de goede ideetjes die ik weer heb opgedaan.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeelden. Ben daar ontzettend van onder de indruk. Ik doe hier als leek ontzettend veel ideeën op.. Wat mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi allemaal. Leer steeds weer iets nieuws

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie creatie's en wat een mooie mallen... gaat me weer geld kosten want hoe kun je nou kiezen uit al die leuke mallen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn de kaarten weer super mooi!
    Stuk voor stuk ,de mallen zijn ook heel gaaf!
    Je zou ze allemaal wel willen kopen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. W at zijn dit weer mooie kunstwerkjes gworden, stu voor stuk sujper mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een gevarieerde collectie en nog gevarieerdere voorbeelden: inspiratie genoeg na deze bloghop.

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb genoten van alles wat de dames gemaakt hebben voor deze bloghop.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stuk voor stuk kunstwerkjes. Weer ontzettend leuke nieuwe mallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Dames wat is het toch heerlijk.om onder het genot van een kop.koffie al die mooie creaties te bekijk een.. Dames jullie zijn geweldig. Bedankt voor de inspiratie. Ik weet waar ik mijn verlanglijstje mee moet vullen..Bedankt voor de heerlijke hop. K i ik al uit naar de volgende

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Buiten slaat de regen tegen het raam, wat is er dan leuker om rond te hoppen. Prachtige nieuwe release waarbij jullie ons weer voorzien hebben van prachtige inspiratie.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super gave bloghop was dit weer. Ik heb weer genoten van al jullie mooie creaties. Ze waren weer zeer divers. Dank jullie voor deze leuke bloghop en alle inspiratie lieve DDBD dames. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen