Pagina's

zaterdag 7 september 2019

Een Fijne Dag

In de collectie van Dutch Doobadoo zit een erg leuke mal om een mooi cadeautje te maken. Net een toffee in een vrolijk papiertje. Je kunt het vullen met chocolade, snoep, een klein cadeautje of je stopt er geld in.


De mal heb ik overgetekend op lichtroze cardstock. Deze heb ik uitgeknipt, gerild en gevouwen.

Box art Candy 470.713.056

Daarna de binnenste delen op designpapier Denim Girls van Maja Design overgetekend en de randen ervan voorzien van witte gesso.


Het doosje in elkaar gezet en dichtgestrikt met tule.


Van wit flowerfoam heb ik bloemen gemaakt die op kleur zijn gebracht met distress inkt victorian velvet en afgewerkt met meeldraden. Wat blaadjes en takjes erbij en een hartjespin. Op een label is de tekst gestempeld.

Groetjes,
Tineke

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje heb er inmiddels ook al drie gemaakt ,op de afwerking na.Krijg weer ideetjes als ik die van jou zie.Heel leuk om die cadeau te geven.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk dit cadeaudoosje. Ik heb 'm ook al een keer gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen