Pagina's

zondag 15 september 2019

Baby boy

De collectie van Dutch Doobadoo is weer heerlijk veelzijdig. Met een shape art maakte ik een babykaartje. De kaartjes voor de baby-jongetjes zijn weer allemaal op dus er moet een nieuwe voorraad komen.


Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de shape art Elton. Deze heb ik 2 x overgetekend op blauw cardstock waarvan er 1 op ca. 5 cm vanaf de bovenkant een horizontale lijn is gerild. De bovenste delen van de 2 kaarten zijn op elkaar geplakt zodat er een dubbele kaart ontstaat. 

Shape art Elton 470.713.181

Daarna heb ik de mal op wit cardstock en designpapier Vintage Baby boy van Noor! Design.
Laatst heb ik buiten in het zonnetje dit schattige beertje zitten borduren. Erachter een basis mal geplakt. Erbij ligt een babyfles met veiligheidsspeld en speentje. Ook nog een paar bloemetjes met blaadjes die afgewerkt zijn met een parel. Bovenaan hangt een slinger met babytekst en ernaast de tekst van boy.

Groetjes,
Tineke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten