Pagina's

dinsdag 3 september 2019

Blue Christmas

Hi, hier is Plony weer en ik ga jullie weer een creatie laten zien gemaakt met 1één van de supergave mallen van Dutch Doobadoo.


Deze creatie is gemaakt met de Dutch shape art wolk Amy 470.713.180. Ik vind deze mal ook superleuk om rechtop te gebruiken, zo mooi met die gegolfde randen. 

470.713.180 Shape Art Amy

Dit geeft zo'n mooi zacht effect, niet zo recht en strak. Ik vind het wel lief. Ik heb Maja designpapier gebruikt van de denim and girl collectie en het donkerblauw nodigde uit tot het maken van een kerstkaart.


Heb een leuk plaatje uitgezocht en daarop een stansje van de Winter Wishes sterrencirkel van Joy crafts gedaan. Bovenaan heb ik een gedeelte van de ijspegelrand van Noor! Design gebruikt. Ik werk graag met veel bloemen en kant en ook op dit kaartje heb ik daar weer mijn best mee gedaan om een vintage sfeertje te maken.


Natuurlijk horen glitterpapier en crushed glas bij de kerstkaarten dus ook daar wat van gebruikt.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Fijne dag. 

xxx Plony

Geen opmerkingen:

Een reactie posten