Pagina's

maandag 9 september 2019

2020

Hallo allemaal,

Nog een paar maanden en dan is het alweer 2020. Wat gaat de tijd toch snel. Om kerststress te voorkomen ben ik alvast begonnen met het maken van kerstkaarten. Ik denk velen van jullie al bezig zijn met kerstkaarten maken. Bij Dutch Doobadoo hebben we hiervoor hele toffe mallen. Één daarvan is de Card Art Star.


Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Star gebruikt. Echt een superleuke mal voor kerstkaarten.

Dutch Card Art Star
470.713.697
470.713.697 Card Art Star

Het designpapier dat ik gebruikt heb, is Feliz Navidad van Noor! Design.


De binnenkant van de kaart. Ik heb hem zo gemaakt dat je er 4 labels in kwijt kunt. Achter het rode cardstock zitten er 2. En in het midden heb ik een strook geplakt en deze met tape alleen aan de zijkanten en onderkant vastgemaakt. En ook hier passen weer 2 labeltjes.  De binnenkant heb ik opgepimpt met diverse Noor! Design mallen en van Bella Lulu de stempelset en knipvel.


De labeltjes uit de voorste "envelop" (achter het blauw wit gestippelde designpapier).


De labels die ik achter het rode cardstock heb gestopt.


Hier nog een keer alle labels bij elkaar. Met een Crop-A-Dile heb ik een gaatje in de label gemaakt en hierdoor een stukje wit lint doorgehaald en dit weer vastgeknoopt met een stukje touw.


En dan nog een keer de kaart dicht. Langs het designpapier heb ik nog een randje gedoodled met een witte gelpen.  In het midden van de strik heb ik met de Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit nog een pareltje gemaakt.

Dutch Pearl Pen Wit
870.003.010
870.003.010 Dutch Doobadoo Pearl Pen wit

 Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Bedankt voor je bezoek aan ons blog. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: