Pagina's

dinsdag 17 juli 2018

Ik wil je Krokussen

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een vrolijk lentekaartje voor jullie. Voor de basis heb ik de gave Dutch Doobadoo Shape Art Bookmark 2 gebruikt.


Ik ben begonnen door de grootste maat over te nemen uit wit cardstock, daarna een maatje kleiner uit donkergroen cardstock en daarna nog een maatje kleiner uit designpapier Rainy Days van Noor! Design.

Dutch Shape Art Bookmark 2
470.713.165

Aan beide kanten heb ik nog een Noor! Design randmal geplakt. Na het stansen en embossen heb ik het papier in de mal laten zitten en de ge-emboste gedeeltes van de bloem geel gekleurd met distress inkt. De stempel is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met Brushmarkers. Dit heb ik weer gemat op het donkergroene cardstock. 

Onder de stempel heb ik nog 2 stroken designpapier geplakt op donkergroen cardstock en dit kruislings op elkaar geplakt. Daarna heb ik de kaart verder opgepimpt met Noor! Design bloemen. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Bedankt voor je bezoekje aan ons blog. Nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart weer.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, schattig en vrolijk kaartje! Lief dametje, die je prachtig gekleurd hebt.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen