Pagina's

donderdag 10 maart 2016

Masks, Masks en nog meer Masks

Het maken van journalpagina's vind ik wel het allerleukste om te doen. Je bent niet gebonden aan regels, alles kan en het hoeft ook allemaal niet perfect. Lekker los dus!


Voor deze journalpagina ben ik daarom weer eens leuk aan de slag gegaan met de Dutch Doobadoo masks en gesso's. 


In de achtergrond zie je hier wel een van mijn favoriete masks, nl spiderweb. Ik vind een spinnenweb altijd zo mooi en het past bij veel soorten stijlen. 


Een andere favoriet is wel het diamond mask, een mooi motief. 


Als laatste heb ik nog een alphabet stencil gebruikt. Alle stencils zijn met de ronde dabbertool en een heeeeeeeel klein verf aangebracht op de achtergrond. 

470.715.035 Mask Art Geometric Tiles

Daarna heb ik met dopjes en oude harde pasjes en de witte en zwarte gesso rondjes en streepjes aangebracht. 


En dit is het eindresultaat geworden.

De gebruikte Dutch Doobadoo producten zijn:
spiderweb mask 470715011
diamond mask 470715018
alphabet stencil 470455005
witte gesso 870002010
zwarte gesso 870002090

Geen opmerkingen:

Een reactie posten