Pagina's

zaterdag 12 maart 2016

A Smile Is a Sign of Love

Hallo allemaal,

Sinds vorige maand ligt dit superleuke MDF Mini Album Rectangle 460.440.250  in de winkel. En wat is hij toch gaaf! Zo leuk die bladzijdes met verschillende groottes in dit album.


Ik ben begonnen door alle kanten van het MDF over te nemen op designpapier en uit te knippen. De randen heb ik daarna iets bruin gemaakt met distress inkt Vintage Photo.


Met de Noor! Design Floral Flourishes mal heb ik de bloem gemaakt. Die heb ik op de klimop geplakt. En hoe leuk is het om op zulke projecten de Dutch Doobadoo Pearl Pen 870.003.010 te gebruiken.



In dit album heb ik hem heel vaak gebruikt. Het designpapier is zo mooi. Het was zonde om dit helemaal vol te plakken. Dus op plekjes die een beetje "kaal" waren, heb ik dan een paar pareltjes gemaakt met de pen.


Hier heb ik alleen het Noor! Design vogelkooitje geplakt. Die heb ik eerst op de Versamark gedrukt, bestrooid met embossingpoeder Vintage Photo en dit weer verhit met de heattool.


Hier heb ik aan de rechterkant het superleuke randje uit de Dutch Doobadoo Kraft Art Flower 479.002.002 geplakt. In het midden een parel gemaakt met de parelpen. 


En je hebt zo een superleuke bloemenrand.  Links heb ik nog het raampje van Noor! Design uit kraft papier gestanst. 


Rechtsboven heb ik de Cardboard Art Crowns 472.309.004 geplakt. Hiervan heb ik eerst het witte velletje papier eraf gehaald. Zo komt het ribbelkarton tevoorschijn. 


En op de kroon natuurlijk ook weer parels gemaakt met de parelpen.  Links zie je nog de Noor! Design mallen  swirl, en 2 vintage flourishes bladeren.


Ook hier natuuuuurlijk weer de parels gemaakt met de parelpen. De mallen zijn allemaal van Noor! Design. Het plaatje komt uit dezelfde serie als het designpapier. Die heb ik op een strook ribbelkarton geplakt. En bovenop het ribbelkarton een stuk kant.


Wat zijn de Dutch Kraft Art Wooden Fences toch leuk. En hierop heb ik de pijltjes uit de Paper Art Valentine geplakt. 


Daarnaast ook hier weer Noor! Design mallen gebruikt.


Ook hier heb ik weer de parels gemaakt met de Pearl pen White. Op het ribbelkarton met kant heb ik een Noor! Design mal en stempel gebruikt. Rechtsboven de leuke tak uit de One of a Kind set, ook van Noor! Design.


En dan zijn we beland bij de achterkant van het album. Ik heb hierop niets geplakt. Het designpapier was voldoende vond ik.  Daarna de bladen aan elkaar gemaakt met ringen en daaraan klosjes en kant vast gemaakt.


Het is een lange blogpost geworden hihi, maar ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je vragen? Stel ze gerust hoor.

Dan wens ik je een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Super gaaf Monique!!! Mooi papier!!!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige album.Super mooi gemaakt.Van welk merk is het designpapier???? groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen