Pagina's

dinsdag 7 januari 2020

Met Oprechte Deelneming

Vandaag een condoleancekaart. Ook die kun je maken met een mal van Dutch Doobadoo.  Het zijn niet de minst favoriete kaarten om te maken maar ze worden over het algemeen wel het meest gewaardeerd. 


Voor mijn condoleancekaart heb ik gebruik gemaakt van shape art Emerald van Dutch Doobadoo.
Deze heb ik 2x op grijs cardstock getekend, 1x gewoon en 1x in spiegelbeeld. Die voor de achterkant heb ik een horizontale rillijn gemaakt op 6 cm vanaf de bovenkant.

Shape art Emerald 470.713.182

Daarna heb ik de mal overgetekend op wit cardstock en designpapier uit bloc Eternity. De prachtige classic border heb ik 2x gestanst en daarop een strook designpapier van 6 cm breed geplakt. De afbeelding heb ik uitgeknipt, op de ronde basic passe partouts geplakt en wat verhoogd op de kaart gedaan. Erbij zit een eenvoudige bloementoef van een witte lelie met een varen, herfstblad en rozenbottels. Als laatste is de tekst gestempeld.

3 opmerkingen:

  1. Prachtige condoleance kaart.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en altijd zeer gewaardeerd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart , voor de bestemming niet zo. Maak zelf nooit van deze kaarten , maar vindt deze wel erg mooi.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen