Pagina's

dinsdag 14 januari 2020

Hoera Jarig

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze verjaardagskaart zien.  Ik heb deze kaart  gemaakt met de nieuwe Dutch Doobadoo mal 470.713.731.


De basiskaart heb ik gemaakt van wit cardstock.  De letters heb ik gemaakt met het designpapier uit een papierblokje. Ik heb alle letters daarna nog wel een keer gemat  op oranje of blauw cardstock. 
Hierdoor worden de witte randen wat kleiner  en dat vind ik persoonlijk net altijd iets netter staan.


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met een hele leuke stempelset met verjaardagsstempels.  Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden.  Met foam tape heb ik ze op de kaart geplakt, zodat ze iets naar voren komen.


De tekstjes heb ik gestempeld met een stempelset met verjaardagstekstjes.


Nu kan deze kaart op de post naar een jarige.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten