Pagina's

woensdag 15 januari 2020

Knuffel

Hallo Allemaal,

Met grote regelmaat maak ik bloemenkaarten en dan is het altijd fijn om dan een basismal te gebruiken.


470.713.169 Shape Art Circle Eurolock

470.713.169


Lekker veel frutsel van lint etc tussen mijn bloementoef, ik hou er wel van.


De bloemen zijn Roll Up Flowers van Noor! Design


En zie je de mooie mixed media achtergrond hiervoor heb ik een mooi nieuw mask art  stencil gebruikt.

470.715.617 Mask Art Circle

470.715.617


Alles in blauw wit tinten gehouden.


De Bijen zijn gegoten in een Mould en daarna gekleurd met inkt.


Omdat het een ronde mal is kun je er een mooie standaard bij geven Deze is van Noor! Design.

Dit is mijn kaart voor nu. Bedankt voor het bezoek aan het blog en graag tot een volgende keer.

groetjes,

4 opmerkingen: