Pagina's

maandag 13 januari 2020

Always Believe

Lieve lezers,

Niets heerlijker dan in je art journal werken na een lange werkdag. Nou ja, dat vind ik dan, maar ik vermoed velen met mij. Deze bladzijde vond ik gewoon leuk om te maken en is lekker vrolijk. Ik ben begonnen met stempelen:


Door het dots stencil 470.715.119 heb ik modelling paste aangebracht:



 


Lang leve goede gesso! Gewoon helemaal eroverheen aanbrengen en weg zijn je fouten.


Daarna dus maar weer opnieuw gestempeld en inkt naar beneden laten lopen.


De vlinders heb ik gestempeld in ingekleurd met watercolors:


Met het grunge stencil 470.715.806 heb ik middels distress inkt cirkels aangebracht.


Met het bubbles stencil 470.990.004 en rode distress inkt heb ik nog wat details aangebracht en de vlinders heb ik als laatste opgeplakt.

   



Ik wens jullie veel freubelplezier en een fijne dag toe!

Groetjes, Reanna

2 opmerkingen: