Pagina's

dinsdag 16 oktober 2018

Winter

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een echte winterkaart zien gemaakt met een oudere mal van Dutch Doobadoo, maar ik vind deze zo mooi om te gebruiken.


Ik heb gebruik gemaakt van Dutch Doobadoo Swing mal artikelnummer 470.713.305.


Ik heb op deze kaart mooie snijmallen en designpapier gebruikt


Een mooi plaatje van Hobby Lapland.




Het is echt een winterse kaart geworden.


Een mooie mal om te gebruiken. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit voorbeeld.



Liefs Ineke

3 opmerkingen:

  1. Super mooi kaartje geworden...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Ineke,
    Veel woorden zijn er hier weer niet nodig hè om je kaart te beoordelen gewoon
    PRACHTIG
    DAS HET ENIGE EN JUISTE WOORD.
    MVG GINA BELGIË

    BeantwoordenVerwijderen