Pagina's

zondag 14 oktober 2018

Life is better with Friends

Met de Dutch Doobadoo mal 470.713.672 heb ik deze kaart gemaakt.


Het designpapier heb ik ooit eens van iemand gekregen. Dus vandaar mijn keuze voor de twee cowboys. De stempeltjes zijn van Nellie Snellen, Young Rebels.  Ze zijn al wat ouder maar niet minder leuk om weer eens op een kaart te gebruiken. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 


De afdrukjes heb ik met een stempeltje bewerkt, vandaar de spikkels op de achtergrond. De randjes heb ik bewerkt met distress inkt, Vintage Photo. 


De sterren, die ik om de stempelafdrukjes geplakt heb, heb ik uit het designpapier geknipt. Bij het meisje heb ik nog een soort paperclip uitgestanst uit kraftpapier en daar heb ik weer een sterretje op geplakt, het paperclipje heb ik ook nog voorzien van een zwart lijntje, die ik gemaakt heb met een fineliner.





 
Bij het jongentje heb een labeltje achter het stempelafdrukje gemaakt zodat je hier je persoonlijke tekst op kunt schrijven. Achter de stempelafdrukjes heb ik nog stansjes van radartjes verwerkt, deze zijn van Noor, de roze mallen. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart en mooie tekst! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje en grappig die oude stempels weer terug te zien.
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen