Pagina's

donderdag 26 april 2018

XOXO

 Hallo allemaal,

Vandaag ben ik aan de slag gegaan met de Card Art XOXO.


Ik ben begonnen door de mal op zwart cardstock te leggen, over te nemen met potlood en dit weer uitgeknipt/gesneden. Daarna heb ik de binnenmaten overgenomen uit designpapier Love Letters van Noor! Design.

Card Art XOXO
470.713.657

En dan begint het leukste.... het oppimpen. Eigenlijk heeft deze mal niet veel nodig. Op de beide X-en heb ik de nieuwe chrysanten van Noor! Design geplakt. En her en der nog een paar kleine Little Happines bloemetjes ook van Noor! Design. In deze kleine bloemetjes heb ik een pareltje gezet gemaakt met de Pearl Pen.

Dutch Doobadoo Pearl Pen Wit
870.003.010

De stempel van Magnolia heb ik ingekleurd met de Faber Castell Polychromos potloden.  Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en uiteraard bedankt voor je bezoekje aan ons blog.

Tot de volgende keer!

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten