Pagina's

vrijdag 20 april 2018

Birds

Hallo vandaag wil ik jullie graag een pagina laten zien welke ik in mijn Art journal heb gemaakt.


Ik ben deze x aan de slag gegaan met verf. Mijn pagina's ingesmeerd met me handen dus echt zitten kliederen. Heerlijk dat geklieder hihi
Met de heattool goed de verf gedroogd. Daarna met deze Dutch Doobadoo mask arts hier en daar een motief op de pagina's gezet. Hiervoor heb ik gekozen voor distress oxide

 
Dutch Doobadoo - Mask Art - Dots 470.715.119
Dutch Doobadoo -  Mask Art - Triangles 470.715.120

Div. stempels erop gestempeld hiervoor gebruikte ik Versafine welke ik na het stempelen even droogde met mijn heattool. De vogels komen uit de laatste nieuwe lijn van studio light en heb ik ingekleurd met Derwent Procolour potloden. 


Alle losse delen goed vastgeplakt met Dutch Doobadoo lijm. En toen met mijn witte sharpi pen heerlijk zitten doodle uit de losse hand. Hoe losser je bent hoe speelser het overkomt. Ook om de patroontjes die ik met de Duch doobadoo mask heb gemaakt heb ik wat gedoodle


Bedankt voor je bezoekje hier aan mijn blog. 

Lieve groetjes,

3 opmerkingen: