Pagina's

donderdag 26 april 2018

Challenge April

Hallo allemaal,

Er is in April ook weer een sketch challenge bij Doobadoo, Dit keer is het de Shape Art van het  cupcakje de 470.713.503. Hiervoor heb ik dit voorbeeld gemaakt.


Het bakje heb ik gemaakt van kraft en bestempeld met de foamstempel Stripes/textile.

Dutch Doobadoo - Dutch Foam Stamps - Stripes Textile

Deze foamstempels zijn dus niet alleen voor mixed media maar je kan er ook gewoon inkt mee stempelen.  Nadat ik het bakje had gemaakt heb ik er van wit cardstock de bovenkant op gemaakt.
De slagroomrand heb ik ook uit wit geknipt en voorzien van lijm met eiskristallen. Verder nog een leuke tekst stempel erbij en een digi die ik ingekleurd en uitgeknipt heb, Het kersje heb ik gemaakt door 2 rondjes wat verhoogd op elkaar te plakken en daar een klein gestanst takje bij gedaan. En als laatste nog een vlaggenlijn.

foto van Jaap van de Wouw.

De challenge van April kan je vinden op Facebook.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten