Pagina's

maandag 30 april 2018

Tweet

Vandaag een fleurig kaartje gemaakt voor jullie!


Met de nieuwe Dutch Doobadoo shape art Chord 470.713.162.


 Ik heb weer zitten spelen met de oxide inktje en heb deze x gewerkt met alleen spons. Zo kun je gericht de kleur op je papier zetten waar je wilt en heb je het allemaal onder controle! Ook weer eens de super gave Dutch Doobadoo mask art Geomatric Tiles 470.715.035.


Dit is toch wel een van mijn favoriete masks hoor! Weer div. stempels erbij gebruikt. Ik heb PaperArtsy ontdekt en vindt ze helemaal geweldig die figuurtjes. Dus jullie zullen er nog meer creaties van me gaan zien! Ingekleurd met de derwent procolour potloden. Met een witte sharpi weer wat accentjes erin gezet. De witte druppels daar heb ik Frantage shabby white voor gebruikt. Dat geeft toch ook weer een leuk effect.



De randen van de kaart nog wat aangezet met de Dutch Doobadoo witte gesso.




Bedankt voor je bezoekje hier.

Lieve groetjes,

2 opmerkingen: