Pagina's

maandag 16 april 2018

Jij

Hallo allemaal
Hebben jullie deze mooie mask ( 470.715.125) al gezien? Ik ben er al mee  aan de gang gegaan.

  

Eerst heb ik met behulp van de mask gesso op de kaart aangebracht.

Ik gebruik graag deze gesso (art.nr. 870.002.010) omdat deze snel droogt en niet zo dun is. Hierna heb ik de kaart met Primary Elements en Twinkling H2O een kleurtje gegeven. Beide mediums geven een erg mooie glans. Dit is nog beter te zien als je even op de foto klikt.


Hierna heb ik met o.a. stansjes, bloemetjes en embellishments de kaart afgemaakt. De tekst jij heb ik gestanst met rubberfoam. De tekststrookjes heb ik met Word gemaakt en geprint. Het zwarte randje langs de kaart heb ik met zwarte gesso gedaan.


Dit zijn kleuren die ik niet vaak gebruik. Ik heb niet zo veel met de kleur paars. Maar soms moet je maar eens uit je comfortzone gaan.


Groeten Hanny

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.
    De mask is echt gaaf met de gesso ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en wat een leuke nieuwe mask is dit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuk effect...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen