Pagina's

maandag 26 september 2016

XOXO

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie een kaart gemaakt met de Shape Art Ornament. Echt een heel leuke Shape Art die je net zo lang kunt maken als je wilt. De mal bestaat uit 2 delen. Ik heb er zelf nog een deel bij aangeplakt.


Ik ben begonnen door de basis over te nemen op wit cardstock. De mal bestaat dus uit 2 delen. Omdat ik er 3 naast elkaar wil, heb ik nog een gedeelte van de mal overgenomen op wit cardstock. Dit plak je later zo aan de plakstrook die aan de mal zit. Hierna nog 2 x uit designpapier overgenomen en uitgeknipt.

Shape Art Ornament
470.713.137

Na het op elkaar plakken van cardstock en designpapier, begint het allerleukste werk, het oppimpen. Aan beide buitenzijdes heb ik tussen designpapier en cardstock nog een mal van Noor! Design geplakt.


In het midden heb ik een stempel ingekleurd met potloden. De stempel heb ik uitgeknipt en op een Noor! Designmal geplakt. Op de beide buitenkanten stukjes designpapier uitgesneden en opgeplakt. Hierboven op een stuk ribbelkarton en een kantje erboven op. Op het kant heb ik nog een fototoestelletje en filmstripje geplakt. Beide zijn ook van Noor! Design. Net als de scharnieren die ik bovenaan heb geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke kaart, deze mal blijft toch erg leuk! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke kaart heb je gemaakt. De mal is geweldig!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

  3. xoxo

    Welcome to EnjoyXoxo, It is the clever and good pick up lines. Here you can find new friends and create new partnerships. This is a funny pick up lines platform there you can fun with friends nearby or far.


    https://enjoyxoxo.com/


    BeantwoordenVerwijderen