Pagina's

dinsdag 13 september 2016

Cooling Down

Hallo allemaal,

Dit is toch heerlijk genieten hè, eindelijk heerlijk warm weer, de mussen vallen bijna dood van het dak hahaha .. daarom heb ik een verkoelende tag voor jullie. Heerlijk het water in, lekker aan het strand.


Ik heb hiervoor de nieuwe tag van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze is lekker groot, dus je kunt er veel op kwijt.

PRE-ORDER 5 - Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Label XL

De tag ben ik begonnen met wit karton, hierop kraft karton en vervolgens het design papier. Alle randen heb ik met de distresser van Tim Holtz ruw gemaakt. Links boven heb ik weer een oudere mal van Noor! Design gebruikt, deze blijft gewoon hartstikke leuk. 

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Onder het plaatje heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan. De zeemeeuwen horen bij de sea shore collectie van Noor! Design. Rechts heb ik nog een papieren kleedje gebruikt. Ook een stukje visnet mag niet ontbreken, hierop heb ik nog een paar schelpjes geplakt. Verder aan de bovenkant nog een strik gemaakt van lint en touw. Ook nog een stukje kant, plakparels en bloemen gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met deze tag weer een beetje heb kunnen inspireren :)

1 opmerking: