Pagina's

maandag 12 september 2016

Falling Leaves

 Hallo allemaal,

Hoewel het nog zomer is, vind ik het ook leuk om herfstkaartjes te maken. En laten we nu deze maand een nieuwe Card Art mal hebben: de eikel. Echt wat een superleuk model is dit toch! Ik moest er natuurlijk gelijk een kaartje mee maken.


De basis heb ik overgenomen uit kraft papier, uitgeknipt en dubbelgevouwen. Je kunt er dus ook nog een leuke tekst binnen in zetten. Daarna heb ik de mal op het designpapier (van Noor! Design) gelegd, overgenomen en uitgeknipt.

Dutch Doobadoo Card Art Eikel
470.713.590

Bovenaan de rand van de paddestoel heb ik nog parels gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White. 

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010

Dit is toch wel een van mijn favoriete artikelen.


De stempel van Mo Manning heb ik ingekleurd met Brushmarkers. Achter de stempel heb ik de mooie klimopmal van Noor! Design geplakt.


En wat is herfst zonder spinnen...... Dus die moesten er natuurlijk ook bij. Op het leuke labeltje (van Noor! Design) en de bladeren (ook van Noor! Design) heb ik spinnen geplakt. Deze komen uit de Dutch Doobadoo Kraft Art Black Spider. 

Dutch Doobadoo Kraft Art Black Spider
472.950.004

Dutch Doobadoo Kraft Art Forest Animals
479.002.011

En uiteraard mocht ook de eikel niet ontbreken en heb ik op de blaadjes geplakt. Die komt uit de Dutch Doobadoo Kraft Art Forest Animals. 


Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je vragen? Stel ze gerust hoor! Dan wens ik je nog een hele fijne dag en geniet nog van het mooie weer!

Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer!

Liefs,

2 opmerkingen: