Pagina's

zondag 21 oktober 2018

Happy Wishes

Hallo allemaal,

Dit keer een mixed media kaart, zo leuk om met gesso en structuurpasta aan de gang te gaan.  Met een leuke Doobadoo Mask erbij heb je zo een mooie achtergrond.


Als eerste heb ik het stuk karton ( van een oude doos ) voorzien van witte gesso. Na het drogen hiervan heb ik er een kleur op gemaakt met een inktspray. Ook dit weer gedroogd en daarna heb ik er een mask opgelegd en daar  witte structuurpasta doorheen gedaan.  Doordat de inktspray op waterbasis is zal hij hier heel iets doorheen gaan trekken. Dat vind ik zelf erg mooi.

Dutch Doobadoo - Dutch Mask Art - Squares A5

En dan kan het versieren beginnen. Stookjes ribbelkarton, voorzien van witte gesso was mijn eerste stap. Daarna wat rietjes, bloemen en gestanste takjes, Ook heb ik de greyboard gears er tussen verwerkt.

Dutch Doobadoo - Dutch Greyboard Art - Gears A6

Nog een leuke strik erop en wat kleine tekstjes en klaar was de kaart.

3 opmerkingen: