Pagina's

zaterdag 21 april 2018

With Love

Hallo allemaal,

Er is weer een leuk modelletje uitgekomen om te maken. De Dutch Card Art Blocs  470.713.323. Ik heb er de onderstaande kaart mee gemaakt.


De basis heb ik uit kraft getekend en gesneden. De horizontale lijntjes snijd je in en de verticale lijntjes moet je rillen. Dan vouw je de kleine strookjes naar achter en de grote naar voren. De kaart heb ik met designpapier laagjes bekleed en op de blokjes heb ik roze cardstock geplakt met letters "with love".

PRE-ORDER 1 - Dutch Doobadoo - Dutch Card Art - Blocks

Verder nog wat bloemen en een randstans met een parelketting er langs. Ik vind het weer een leuk modelletje en ik hoop jullie ook . Oww,, en misschien hadden jullie het al gezien op de vorige mallen, maar sinds een tijdje is het logo en het nummer van de mal er op gemaakt. 


Je kan dat ook aanhouden als handigheidje dat je b.v. altijd het nummer naar beneden legt. of naar boven, dat ligt er aan waar het nummer in de mal is gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten