Pagina's

zaterdag 28 januari 2023

Jackpot!

  


Hallo allemaal,

Deze kaart heb ik gemaakt met de card art "dies". 


Deze dobbelstenen zijn supergaaf! Je kan de ogen op de dobbelstenen plakken, maar je kan ze ook uitsnijden. Ik heb ervoor gekozen om deze erop te plakken in het wit.

470.784.209

Ik heb deze dobbelstenen gecombineerd met de card art "jackpot". Dit is natuurlijke een perfecte combinatie.

470.784.210

Deze gokautomaat heb ik overgetrokken uit zwart cardstock en toen ben ik deze laag voor laag gaan opbouwen met zilver, (mat) goud, zwart, geel, groen en wit cardstock. De gokkast heb ik ook lampjes gegeven aan de bovenkant. Deze heb ik met een negen millimeter pons gemaakt. De letters "jackpot" heb ik er met een stift opgetekend.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren en wens jullie nog een hele fijne dag toe.

groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Bonjour, je cherche des informations sur certains pochoirs je ne sais pas comment faire. Pouvez vous m aider ?

    BeantwoordenVerwijderen