Pagina's

maandag 7 februari 2022

Label It

 


Hallo allemaal,

Deze nieuwe card art label van Dutch Doobadoo is een weer zo geweldig. Ik heb er een kaartje van gemaakt voor een vriendin van mij, om haar te laten weten dat ik er voor haar ben. 


Even een leuk kaartje sturen in deze gekke tijd kan natuurlijk geen kwaad.


card art label 470.784.071

Deze kaart heb ik overgetrokken op cardstock van Crafter's Companion Bella Countryside A4 Luxury mixed media. Daarna het midden met lichtgroen cardstock. Het designpapier wat ik gebruikt heb ik is Positive Toughts van Crafter's Companions 12x12 inch (PT-PAD12).


Ook heb ik gebruik gemaakt van de die cut pad van Positive Toughts en de paper elements van Jenine's Mindful art Collection warm en cozy. Deze passen perfect bij elkaar!!! Om de kaart af te maken heb ik met een witte gelpen en zwarte fineliner wat lijnen getekend om dingen te accenturen, wat foamklei en wat steentjes gebruikt. Bovenin de opening van de label heb ik van een stukje kant een strik gemaakt.

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren en hopelijk tot de volgende keer.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten