Pagina's

zaterdag 26 februari 2022

Hippo's Birthday

  


Hallo allemaal,

Hier een verjaardagskaartje gemaakt met de slimline window, die in Januari uitgekomen is.


Eerst heb ik het raam uit wit cardstock overgetekend en uitgeknipt.


470.784.085

 Op het witte cardstock heb ik met memento blue 601 wolken gemaakt met de leuke mask art clouds.


470.784.073

Ik heb het witte cardstock beplakt met de slimline kit - Plants & friends. Voordat ik het op het witte cardstock plakte, heb ik het raam eruit geknipt en uit craft het kozijn gemaakt en op een stukje mica geplakt.


473.005.022

Het raam heb ik iets verkort aan de onderkant en er een vensterbank gemaakt, zodat ik die leuke cactusjes van de slimline kit ook kon gebruiken. De plaatjes die je ziet had ik nog in een map zitten en de tekst wat je ziet is van een clearstempel van Craft Emotions 130501/1707.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten