Pagina's

zaterdag 19 februari 2022

It's a Girl

 




Hallo allemaal,

Hier weer eens een leuk babykaartje gemaakt met verschillende Dutch Doobadoo mallen. 

Het hoofd van de baby heb ik gemaakt met de build up olifant.



build up olifant 470.713.795

De oren van de baby en de handjes heb ik gemaakt van de build up zeemeermin.


build up zeemeermin 470.713.810

De oren heb ik aan het hoofd vast getekend.


Even een leuk neusje, mondje en kinnetje tekenen en het babyhoofdje kan uitgeknipt worden samen met de handjes. Het voetje wat je ziet is van de build up Koala. Dit is in de mal het armpje, alleen heb ik er een voetje van gemaakt.


build up Koala 470.713.837

Wat is het toch leuk om totaal iets anders te maken met de build ups. Het flesje wat de baby vasthoudt is van het babyalbumpje. Dit flesje is niet zo groot, dus kon deze hier makkelijk bij verwerken.


babyalbum 470.784.021

De basiskaart is de card art label die net nieuw is uitgekomen.


card art label 470.784.071

Op het middelste ovaal heb ik zelf wolkjes gemaakt met de leuke mask art clouds.


mask art clouds 470.784.073

Het speelgoed en designpapier wat je ziet is van Craft and You Design (babytoys). Ik heb nog wat leuke bubbels geplakt van een leuke stans die ik nog had. En met een zwarte fineliner en een witte gelpen heb ik hier en daar nog wat lijntjes getekend om het een en ander te accentueren. Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe!

groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten