Pagina's

donderdag 17 februari 2022



Het leuke van mixed media materialen vind ik dat je een kaart kunt maken die origineel is omdat er geen 2e kaart van te vinden is. En je bent even lekker creatief bezig.

Deze kaart is eenvoudig gemaakt. Ik heb de mask  (Mask Art Slimline art. nr. 470.784.003) ingesmeerd met distress inkt, deze inkt iets nat gesprayed en met deze mask een afdruk op aquarelpapier gemaakt.



Hier overheen heb ik met distress inkt en een mask (Dutch mask art A5 Dots art. nr. 470.715.119kleine cirkeltjes gemaakt. Hierbij heb ik blauwe en bruine inkt gebruikt. Ook heb ik de randen van de kaart met bruine distress inkt een kleur gegeven.


Over deze achtergrond heen heb ik een tekststempel herhaald. Verder heb ik op deze kaart nog wat restjes papier gebruikt. Het paper Art Doodle frame heb ik ook met distress inkt gekleurd.



Het chipboard Baroque is eenvoudig met distress inkt of oxide inkt te kleuren en geeft een leuk accent op de kaart. 


Het tekststrookje, het plaatje van de zandloper en het chipboard komen uit mijn voorraadbakje papieren embellishments.


Wat is dit toch een heerlijk formaat om kaarten mee te maken.

Leuk dat je vandaag hier kwam kijken.
Geniet van je creativiteit.

Groeten Hanny

Geen opmerkingen:

Een reactie posten