Pagina's

woensdag 27 januari 2021

Warme Winter Wensen

 Met de kerstkaarten ben ik inmiddels wel klaar. Bijna alles is inmiddels bezorgd. Helaas duurde de bezorging wel erg lang dit jaar... Sommigen zijn wel 1,5 week onderweg geweest. Er is een superleuk mal om een X-card te maken die ik hiervoor heb gebruikt.


Met card art Fold card heb ik deze X-kaart gemaakt. 

Card art Fold card 470.713.832

De mal is 4x overgetekend op wit fluweelpapier en daarna 4x op het designpapier Winter Magic van Echo Park. Daarna zijn alle 4 kaarten tegen elkaar geplakt waar de afbeelding met waxkoord tussen is geplakt.


Aan beide kanten staan dennenbomen die bedekt zijn met een laagje sneeuw. In de sneeuw van snow paper staan herten.


Een bloementoef van amaryllis, larix, besjes en houten schijven die afgewerkt is met een enamel dot. 
Op stukjes designpapier zijn de teksten gestempeld met versamark en bewerkt met witte embossingpoeder en een heattool.


De afbeeldingen komen uit een vel Winter Holiday van Craft & You. Deze zijn geplakt op gestanste cirkels en aan waxkoord tussen de kaart gehangen.


Een foto van bovenaf genomen zodat het model wat duidelijker is.
Alle randen van het designpapier zijn lichtjes aangezet met witte gesso.



De kaart kan gewoon verstuurd worden want hij is helemaal plat te vouwen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kerst kaart en een leuk patroon.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My name is Riana from USA i want to testify of a powerful spell caster who return my ex boyfriend,it all started when i took his phone and saw a lady message him that she enjoyed the last time and i confronted him about it he was angry and and stop talking to me from that day he started acting strange then he told me he didn't want me anymore that he loves someone else i was so diver-stated i cried all day and night he blocked me from his Instagram and on phone so i couldn't reach him anymore this made me sad and cry even the more i was searching for something online when i saw a comment about Dr Ogudugu great work i contacted him and told him about my problems and i did everything he asked me to do he told me after 24hrs my ex will return back to me well i doubted him though because my ex didn't want to have anything to do with me anymore the next day to my greatest surprise he called me and was begging me to give him another chance now we are both happy together all thanks to Dr Ogudugu he can also help you contact greatogudugu@gmail.com/WhatsApp: +2348063739701

    BeantwoordenVerwijderen