Pagina's

dinsdag 26 januari 2021

Hoera een Meisje

 




Hoi, hoi,

We zijn dit jaar de maand januari weer gestart met een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo. Heb jij daar al aan meegedaan. Dit is mijn voorbeeld. Ik dacht na de donkere decembermaand kies ik maar voor vrolijke kleurtjes voor een geboortekaartje voor een meisje. 


Wil je ook mee doen? Maak dan n.a.v. deze challenge een kaartje en plaats deze in de Dutch Doobadoo challenge groep. Voor deze challenge gebruik je de Dutch Doobadoo Card Art Diagonal Fold 
470 713 327

  
Ik heb eerst de baisimal overgetrokken op wit cardstock en daarna beplakt met desingpapier uit een papierblokje van My Favorite Things. 


Ik heb op dit kaartje een afdrukje van Wild Rose verwerkt. De afbeelding heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. De afbeedling heb ik uitgestanst met een ronde stans met een stiksteekje. Daarachter heb ik nog een rondje met een sierrandje geplakt, die ik gemaakt heb met een nestablitiy. Achter de basiskaart heb ik een rechte kaart gemaakt waarop ik de basiskaart geplakt heb.  De tekst "Hoera een meisje" heb ik gemaakt met een alfabetstans. 


Wanneer je kaartje openmaakt ziet hij er zo uit. Ik heb aan de binnenkant tekstjes gestempeld. De kaart heb ik verder afgewerkt met wat takjes en bloemen. Alles heb ik weer gemaakt verschillende stansen. 


Ik ben benieuwd wat jullie van dit geboortekaartje vinden. We hopen dat jullie allemaal weer mee gaan doen met deze leuke challenge. Heel veel succes en tot de volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking:

  1. How I Got My Ex Husband Back. Am so excited, All Thanks goes to Dr Prince i was married to my husband, and we were living fine and happy. it come to an extend that my husband that use to love and care for me, doesn't have my time again, until i fined at that he was having an affair with another woman, I tried to stop him all my effort was in-vain suddenly he divorce me and went for the woman. he live me with two of our kids, I cried all day, I was in pains, sorrow and looking for help. I read a comment on how Dr Prince helped a lady to brought her husband back, after 2yrs , He helped people with his Magic spell love and reuniting spell. so I decided to contact him and explain my problems to him, he did a love spell that made my husband to come back to me and never think of the woman. this man is God sent to restore heart break and reunite relationship. may the lord be your strength and continue to use you to save people relationship and any problems contact him for help on princemagicspell@yahoo.com You can also contact him through his WhatsApp +19492293867. Contact him now for love spell to bring back your ex lover he is the best spell caster and he is the best solution to all relationship problems…

    BeantwoordenVerwijderen