Pagina's

zaterdag 30 januari 2021

The World of Reality has its Limits

 



Wat een bijzonder jaar is 2020 geweest. De sticker art van Dutch Doobadoo "the world of reality has its limits" is bij het verzinnen hiervan vast niet zo bedoeld als waarvoor ik deze gebruikt heb.



In 2020 was er veel wat niet meer mogelijk was en wat ik tot dan toe altijd heel normaal gevonden heb. En ineens blijkt dit helemaal niet meer zo normaal te zijn. Onze zomervakantie brengen we meestal kamperend door. 


Dit jaar voelden we er niets voor om te gaan kamperen. Maar wat heb ik dit kamperen, dit gevoel van vrijheid, gemist. Daarom heb ik hier een art journal pagina over gemaakt.


Met de Cadence aquarelverf en een billendoekje heb ik het aquarelpapier gekleurd.



Hier overheen heb ik met distress oxide spray wat spetters gemaakt.



Hier overheen heb ik met een mask en Cadence Rusty patina een patroon aangebracht.







Daarna heb ik met een mask en verf dit hart gemaakt.


Met stansen heb ik de pagina verder afgemaakt.


Met witte gesso heb ik nog wat gespetterd op deze pagina.

2020 is bijna voorbij. Hopelijk gaat 2021 een geheel ander jaar worden.

Groeten Hanny

1 opmerking:

  1. I want to appreciate Dr Believe for the restoration of my marriage with his spell casting after 5years of separation with my husband, with the help of the great spell caster Dr Believe ,my husband return home and now we are happily together for good,once again thanks Dr Believe , He also cure all kinds of sickness and such as;
    1 love spell
    2 Good job spell
    3 fruit of the womb
    4 Hiv/ Aids
    5 Business spell
    6 win EX back
    7 promotion spell
    8 lotter spell and court cases....
    Here is the email address of Dr Believe via: believelovespelltemple@gmail.com You can also check on Dr Believe page on https://www.facebook.com/DrBelievetemple-106611931721348

    Lord bless you forever Papa
    Thanks A lots...

    BeantwoordenVerwijderen