Pagina's

woensdag 27 januari 2021

Groetjes

 


Hoe leuk is het om zelf een achtergrond bij een digi te maken en met de masks van Dutch Doobadoo is het makkelijk en geeft een leuk resultaat.

Het plaatje wat ik heb gebruikt is een digi van Mo Manning afgedrukt op aquarelpapier.



Daarna heb ik de mask erop gelegd en de steentjes met een fineliner omgetrokken. Hier bij heb ik ook een stukje van de klok meegenomen  en als je de mask steeds een beetje verlegd kun je liezen voor alleen de steentjes.


470.715.154


De steentjes heb ik met aquarel verf van Sennelier in de kleuren van het Steentjes designpapier van Noor! Design gekleurd zodat het mooi  een geheel word.


Om deze stoere kaart toch een beetje liefs mee te geven heb ik achter het hekje de lelietjes der dalen gezet, beide van Noor! Design.


Zo zie je maar dat je met de masks hele mooie achtergronden kan maken. Hopelijk heb ik je op een idee gebracht. Bedankt voor het bezoek aan het blog en graag tot ziens.

groetjes,





3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart . De digi zo mooi ingekleurd ,ook de achtergrond leuk gedaan en zeker een idee voor mij.
    Deze kaart helemaal af.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een gave kaart Corry. Hoe verzin je het toch altijd weer! De achtergrond is super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Corry wat mooi gedaan zeg..d i e digi is zo mooi gekleurd. Geweldig

    BeantwoordenVerwijderen