Pagina's

donderdag 21 januari 2021

Sneeuwpop

 




Hallo allemaal, 

Met de nieuwe box up mal van Dutch Doobadoo maakte ik deze sneeuwpop. 


Ik heb deze mal overgetrokken op wit cardstock en daarna uitgeknipt. De sjaal heb ik er zelf bij gemaakt. De rand van de hoed is gemaakt van hetzelfde designpapier.


Dutch Doobadoo Box Art Snowman
470 713 840
 
Tussen de twee sneeuwpoppen it een klein doosjes verstopt waar net een waxinelichtje inpast. Aan de voorkant van de sneeuwpop heb ik het gat eruit geknipt en hier een stuk vellum achter geplakt zodat het licht van het kaarsje goed te zien is 

 
De bovenstaande foto gemaakt in het donker. Hieronder zien jullie hoe het er bij daglicht uit kan zien. Je kunt dit leuke doosje ook als cadeautje weggeven met wat ronde pepermunt ballen in een zakje. Dat zijn dan de sneeuwballen. 


Met een zwarte fine-liner heb ik hier en daar nog wat accentlijntjes getekend. Onderaan de sneeuwpop heb ik nog een sneeuwrandje gemaakt met foambal klei. Leuk dat je weer even een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en hele Fijne Kerstdagen en tot de volgende keer. 

Groetjes,

2 opmerkingen: