Pagina's

zondag 3 januari 2021

Challenge Januari

 Hallo Allemaal,


We beginnen het jaar met een heel toffe uitdaging en graag laat ik jullie ter inspiratie mijn uitwerking zien.


De basis van mijn kaart is zwart maar omdat ik lichte kleuren voor het designpapier heb gebruikt kun je hem toch heel lief maken.


De kaart sluit met een lint wat door het hartje van Noor! Design is gehaald. Het hartje zit vastgeplakt het lint is gewoon los.


Lichtblauw en geel is gebruikt in het plaatje en komt overal in de kaart terug.


Het plaatje is van Teddy Bo en ingekleurd met polychromos potloden.
 

De teddy beertjes proberen ook wat pasjes te doen wat niet helemaal lukt. De leuke mon Ami is zo leuk om te gebruiken.


De kaart kun je op diverse manieren vouwen. Dit is slechts een voorbeeld maar ik zou zeggen ga er lekker mee aan de slag en kijk hoe hij voor jou het beste uitkomt.


Hopelijk begint het een beetje te kriebelen om met deze challenge mee te doen. Veel succes en zeker veel plezier hiermee.

groetjes,






1 opmerking: