Pagina's

donderdag 7 maart 2019

Wedding

Hallo allemaal,

Ik heb een mini-album voor mjn moeder gemaakt n.a.v. de bruiloft van mijn broertje.  Ik heb hiervoor deze mal van Dutch Doobadoo Box Art Mini Pocket 470 713 052 gebruikt. 



Ik heb de basis overgetrokken op donkerblauw cardstock. 


Ik heb in het album enkele  kleine foto's van de dag zelf geplakt. Het was geen uitgebreide bruiloft maar toch was het een hele bijzondere dag met hele leuke herinneringen.  



Die mogen ook vastgelegd worden in een album. 


de pockets heb ik kleine licht blauwe kaartjes gemaakt waarop ik ook een foto geplakt heb. 




Hierboven zien jullie de foto's van de uitklappagina's.  Ik heb de randen van al het designpapier voorzien van een inktlaag. Hiervoor heb ik distress inkt Vintage Photo gebruikt. Dit blijft toch een van mijn favorite inkten.


Zo ziet het album eruit als hij volledig uitgeklapt is. Ik vind dit een onwijs leuke mal waar ik vast nog wel meer albums mee ga maken.  Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

4 opmerkingen:

  1. Prachtig en wat een geweldig leuke herinnering! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gaaf gedaan en idd leuk om eens terug te pakken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaa! Ik heb dit stencil ook liggen, wordt hoog tijd 'm ook eens te gebruiken :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen