Pagina's

zondag 17 maart 2019

Hoera Zwanger

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien voor iemand die zwanger is. Ik heb als basis het hartje van Dutch Doobadoo gebruikt.


De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock en daarna op licht blauw cardstock. Het schattige egeltje heb ik gemaakt met de Little Woodland Aventures stans van Dendennis, Heather Hedgehog. Wat is het toch een schatje!


Ik heb uit het licht blauwe cardstock nog een cirkel gestanst en daarop zit het het egeltje. De vlaggenlijn met de tekst "Hoera" heb ik gemaakt met de stans One of a kind Alphabet van Joy. 


Verder heb ik nog een stempeltje, wat bloemen, plakparels en wat blaadjes gebruikt voor dit kaartje. Bovenaan heb ik verschillende lintjes geknoopt en een bedeltje van een voetje. 


Ik heb het kaartje inmiddels verstuurd dus kon ik hem met jullie delen. 


Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

3 opmerkingen: