Pagina's

donderdag 21 maart 2019

Mini Album

Hallo allemaal,

Dit keer laat ik jullie een mini-album zien, die ik gemaakt heb met de nieuwe mal van Dutch Doobadoo.



Ik heb hiervoor de mal van Dutch Doobadoo Box Art Mini Pocket 470 713 052. Wat kun je hier leuke mini-albums mee maken.


Ik heb een mini-album gemaakt met allemaal leuke diertjes. De basis van het album heb ik gemaakt van wit cardstock. Vervolgens heb ik alle bladzijden eerst met designpapier beplakt. Op iedere bladzijde heb ik een diertje verwerkt. Met een lintje kun je dit mini-album dicht knopen.


Wanneer je het album opendoet kom je eerst Berry Bear en Olga Owl tegen. Wanneer je weer een bladzijde verder gaat kom je Benny Bunny en Heather Hedgehog tegen, die heb ik overigens omgetoverd tot een leeuw.


Wanneer je het album nog verder opendoet ziet hij er zo uit. 


En helemaal open geklapt ziet hij er zo uit. 


Het was een hele klus maar het is me toch gelukt om alle dieren in dit mini-album te verwerken.

Ik vond het erg leuk dat jullie weer een kijkje kwamen nemen. Tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen: