Pagina's

zaterdag 7 januari 2017

Winter Time

Hallo allemaal,

Vandaag een iglo kaart van mij. Het is tenslotte winter. Ik heb de Card Art 470.713.618 van de iglo uit lichtblauw cardstock geknipt. Daarna heb ik het door de stansmachine gedaan om hem te embossen.


Ik heb de iglo mal ook nog op wit papier gelegd en daar de vakjes op gezet. Deze vakjes heb ik uitgeknipt en in de geemboste delen geplakt.


De paper art 472.948.046 van de pinguïns passen er leuk bij. Ik heb ze een kleurtje gegeven want anders zag je ze bijna niet op die witte ondergrond.


En een winterse digi heb ik er ook nog bij gekleurd. Daarna uitgeknipt en op de iglo geplakt. Met een raffia strik, wat bloemen en een vlaggenlijn met de tekst "winter" erop vond ik het wel genoeg.

470.713.618 Card Art Iglo

Het was weer leuk om te maken en wie weet krijg je er ideetjes van.

2 opmerkingen:

  1. Geweldig, wat een leuke kaart. Ik heb de mal ook maar nog niet gebruikt. Je hebt mij zeker geïnspireerd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen