Pagina's

woensdag 11 januari 2017

Tissue Box

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste blogpost als teamlid van Doobadoo. Ik was achter de schermen al wel een beetje in dit team, maar ik mag nu ook echt blogposten voor jullie maken. En ik hoop dat ik jullie diverse leuke dingen mag laten zien. Ik begin met de Dutch Box Art 470.713.034. Dit word een erg leuk doosje waar precies de inhoud van een pakje zakdoekjes in past. En ja, die heb je met dit weertje wel nodig. Of om je bril mee droog te maken van de regen of je gebruikt hem tijdens een verkoudheid waar velen last van hebben.


Voor het doosje heb ik een hele lichte roze cardstock gebruikt als basis. Dit heb ik beplakt met een beige tint designpapier waarvan ik alle randjes bruin heb gemaakt met de walnut stain distress inkt.


Op de voorkant heb ik de laser paper art kraft geplakt.


En in een stansje van Noor! Design heb ik een ronde tekst stempel gezet eveneens van Noor! Design.


Natuurlijk zit er ook weer een bloementoef op en op het doosje zelf zit nog een strik van raffia met wat bloemen en een leuk glimmertje.

Dutch Doobadoo - Dutch Box Art - Tissuebox

Ik hoop dat jullie deze eerste post van mij leuk vinden en dat je er wat inspiratie aan over hebt gehouden.

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat je ook lid bent geworden van het DD team! Van harte gefeliciteerd hiermee. En gelijk zo'n mooi doosje gemaakt, prachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Janet supergaaf gemaakt, leuk om weg te geven....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janet ,
    Leuk dat je dt lid geworden zijt van het dd team alvast gefeliciteerd Janet !
    Wat een super mooie tissue doosje heb je gemaakt komt nu goed van pas is de periode he van verkoudheden.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je nu ook je creaties mag laten zien: ik wens je veel plezier! Je eerste bijdrage is prachtig geworden, je zou er gewoon verkouden voor willen zijn.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen