Pagina's

zondag 26 juli 2015

Special Moments

Hallo allemaal.
Wat fijn dat jullie vandaag dit blog bezoeken. De nieuwe produkten van juli zijn echt zo gaaf. Het is moeilijk om geen inspiratie te krijgen als je deze produkten ziet. De mal die ik als basis voor mijn kaartje genomen is zo leuk, kijk zelf maar.


Ik ben gestart met golfkarton te bewerken met Dutchdoobadoo pasta Ik wilde een retro kaartje maken waardoor het stencil zo mooi naar voren komt. Daardoor heb ik de mal op een neutrale witte kleur gebruikt. 

470.715.503 Dutch Mask Art  Squares

Deze digi vond ik wel toepasselijk voor een retro kaartje en het blauwe van de jurk steekt zo mooi af tegen de wit/bruine achtergrond.


Als finishing touch heb ik de wolkjes stans en een tekst stempel van Joy! Crafts gebruikt. Het wolkje heb ik rondom de randen met de Dutchdoobadoo pasta bewerkt.


Ik hoop dat mijn creatie jullie inspireert.
Tot de volgende keer,
Fijne dag en liefs,
Marion

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten