Pagina's

dinsdag 28 juli 2015

All you need is Tea

Hallo allemaal,

Naast het kaarten maken, is ook een legpuzzel maken een hobby van me. En dan vooral die van Jan van Haasteren. Ik vind het dus ook echt helemaal te gek dat deze MDF Puzzelstukken bij Dutch Doobadoo in de collectie kwamen. In één set zitten 4 stukken die ook allemaal in elkaar passen. Super toch! Ik heb er één gebruikt. 


Ik heb het puzzelstuk op crèmekleurig cardstock gelegd, omgetrokken en uitgeknipt. Achter het plaatje heb ik de theekopjes mal geplakt. Uit het designpapierblok heb ik 2 vierkanten gesneden. Deze heb ik iets over elkaar geplakt en hierboven op een plaatje van Noor! Design.


Het lepeltje en vorkje heb ik op het Kraft Art hekje geplakt. En aan de linkerkant wat bloemetjes.


Op dit MDF puzzelstuk mag natuurlijk ook het Softboard puzzelstukje niet ontbreken. Hierop heb ik een theekopje geplakt. De label komt van een Label Art Kerst vel. Het is wel geen kerstcreatie, maar ik vond de tekst wel passen bij deze theepuzzelstuk. 


En hoe leuk zijn de nieuwe kraft bladeren. Ik heb ze gewoon bruin gelaten, maar je kunt ze natuurlijk een kleurtje geven.

460.440.002 MDF Art Puzzle

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust!
Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten