Pagina's

donderdag 27 oktober 2022

Vleermuis

 





Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze interactieve vleermuiskaart zien.


Ik heb deze kaart gemaakt met de build up mal van Dutch Doobadoo van de vleermuis.


Dutch Doobadoo Card Art mal Vleermuis
470 784 163


Ik maakte een dubbele rechte kaart waaruit ik met de stansenset van Elisabeth Craft Design een gleuf en een schuifmechanisme maakte. Wanneer je onderaan het roze flapje trekt kan de vleermuis naar beneden vliegen. Het spinnenweb heb ik gemaakt met een oudere oranje stans van Noor design. De spin heb ik gemaakt met een stansenset van Elisabeth Craft Design. De wolkjes maakte ik ook met een stans, dat merk dat weet ik helaas niet meer.


Hier zie je dat de vleermuis al een stukje naar beneden is gevlogen.


Op de bovenstaande foto is de vleermuis helemaal beneden. Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer. 

Groetjes,



1 opmerking: