Pagina's

zaterdag 15 oktober 2022

Hoera

  


Hallo allemaal,

In augustus is mijn man Raymond 50 geworden. Voor hem maakte ik deze kaart met de hoera mal van Dutch Doobadoo en de cijfersmal.


Ik maakte eerst een dubbele kaart met een rug van 1,5 cm. Op de voorkant heb ik de mal met de tekst hoera verwerkt. De tekst gefelciteerd met je verjaardag heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design.


Dutch Doobadoo


Aan de binnenkant van de kaart heb ik een stempel van Art Impression verwerkt. Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 


De tekstjes heb ik ook gestempeld met stempels van Carlijn Design. De slingertjes heb ik zelf getekend met een zwarte fine-liner. Hierna heb ik zijn leeftijd gemaakt met de cijfermal van Dutch Doobadoo.




Dutch Doobadoo 
470 715 805


Aan de rechterkant heb ik een rij van 50 kaarsjes gemaakt. De tekst Hoe oud? heb ik ook weer gestempeld. Alle kaarsjes heb ik van accentlijntjes voorzien met een zwarte fine-liner, zodat de kaarsjes net iets meer afsteken.


Aan de binnenkant he bik nog een tekst geschreven dat deze kaart tevens een cadeaubon is voor een parachute sprong. Het ontbrak me aan een parachute, dus werd het een plaatje van een luchtballon. 
Inmiddels heeft hij deze cadeaubon al ingewisseld en heeft hij zijn sprong al gemaakt. Helemaal blij was hij ermee.


Nog een foto van de kaart zoals nu op de kasr staat.


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes,

1 opmerking: