Pagina's

zaterdag 8 oktober 2022

Monsterlijk

  


Hallo allemaal,

Wat een monsterlijke leuke kaarten kun je toch maken met deze monster house collectie! Monster Benjamin wordt vastgehouden door monster Lucas en Lucas heeft het oog van monster James ook nog vast. 


Monster James kijkt heel bang die kant op en wacht af wat er gebeuren gaat!


Het buildup monster Benjamin heb ik een andere mond gegeven en zijn lijf heb ik in het midden rond weggeknipt aan beide kanten.


 Nu lijkt het alsof hij echt in de verdrukking zit.


Build up monster Lucas heb ik nog twee tentakels gegeven en er twee geplaatst in de middel van monster Benjamin.


470.784.152

 De mond van monster Lucas heb ik omgedraaid en er een tong uit gehangen.


470.784.151

Ach en dan hebben we nog build up monster James, die in angst afwacht. De mond van James heb ik omgedraaid en de ogen meer naar de zijkant geplakt. Nu lijkt het alsof hij angstig die kant op kijkt.


470.784.150

Alle randjes van de build up monsters heb ik beïnkt met de harmony inkt van Spectrum Noir. Maar kan natuurlijk ook met een andere inkt. Bij deze serie zit ook een card art BOO! bij.


470.784.156

Deze heb ik beplakt met het designpapier van de craftykit "monsterhouse".

473.005.030

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes,

1 opmerking: