Pagina's

donderdag 13 oktober 2022

Hello Halloween

  


Hallo allemaal,

Leuk dat je weer mijn blog bezoekt. 


Och, wat is halloween toch een gaaf thema. Je kan als hobbyist met dit thema helemaal losgaan! 


470.784.163

Bij deze leuke build up vleermuis heb ik vier verschillende kleuren cardstock gebruikt. Een grijze voor het lijfje, het koppie en buitenkanten van de oren. Een licht rode voor het neusje en binnenkant van zijn oortjes. Zwarte cardstock voor zijn pootjes, staartje en haren bij de oren. En witte cardstock voor de binnenkant van zijn buik (zelf getekend omdat het dan meer op de letter O lijkt), vleugels en tanden.

De binnenkant van het buikje en de vleugels heb ik op kleur gebracht met grijze en zwarte harmony inkt van spectrum noir en het plukje haar op zijn koppie en zijn kraagje in zijn nek met een zwart potlood. De bruine pupil heb ik met een stift gemaakt en de tong is met rode stift gekleurd. 


470.784.161

Ik heb bij de build up vleermuis de cardart "halloween" gebruikt en op de bestaande vleermuis de buildup vleermuis geplakt en wat er toen uitstak weggeknipt. De letters heb ik uit oranje cardstock getekend en daarna van onder naar boven met donker blauwe, paarse en oranje inkt geblend. Achter de vleermuis heb ik een oranje maan gemaakt en een spinnenrag geplakt.

Met een zwarte fineliner en witte gelpen heb ik hier en daar wat streepjes gezet om het extra te accentueren.  Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een hele fijne dag toe.

Groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten