Pagina's

maandag 3 oktober 2022

Boo!

 


Hallo allemaal,

Met de nieuwe mal Boo! en de mal van de spreekballon uit de monstercollectie van Dutch Doobadoo maakte ik dit kaartje. 

Ik heb deze mal als basiskaart gebruikt en eerst overgetrokken op zwart cardstock en desginpapier. 


Dutch Doobadoo Shape Art Text Ballon
470 784 155

De vier verschillende lagen heb ik op elkaar geplakt en daarna ben ik aan de slag gegaan met de onderstaande mal.

Dutch Doobadoo Card Art Boo
470 784 156

Deze heb ik ook overgetrokken op zwart cardstock en oranje desginpapier.


Vervolgens heb ik de kaart afgemaakt met de collectables van Marianne Design en daar heb ik de spookjes en de vleermuis mee gemaakt.  Boo! Wat een leuke mallen weer waar we weer lekker veel Halloween kaartjes mee kunnen maken.  Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes,

2 opmerkingen:

  1. Hallo en welkom bij Spotcap Global Financial Services, Mijn naam is Claudia Klein, ik ben een geldschieter en ook een financieel adviseur. Ik bied allerlei leendiensten aan

    Heeft u dringend financiële versterking nodig? Heeft u een lening nodig voor verschillende doeleinden? als uw antwoord ja is, raad ik u aan contact op te nemen met mijn bedrijf via | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht via WhatsApp: +491742018459 | en heb binnen 24 uur een lening op uw rekening, want we bieden uitstekende leningservices over de hele wereld.

    Wij bieden allerlei soorten leningdiensten (Persoonlijke Lening, Zakelijke Lening en nog veel meer), wij bieden zowel langlopende als kortlopende leningen en ook kunt u tot 15 miljoen euro lenen en wij verstrekken leningen tegen een lage rente van 3% per jaar. Mijn bedrijf zal u helpen verschillende doelen te bereiken met een breed scala aan leenproducten.

    Ik erken het feit dat het verkrijgen van een legitieme lening altijd een enorm probleem is geweest. Voor individuen die een financieel probleem hebben en een oplossing hiervoor nodig hebben, vinden veel mensen het zo moeilijk om een ​​aandelenlening te krijgen van hun lokale banken of andere financiële instellingen vanwege hoge rente, onvoldoende onderpand, schuld/inkomstenratio, lage kredietscore of andere redenen

    Geen wachttijden of stressvolle bankbezoeken meer. Onze service is 24/7 beschikbaar - u kunt een lening krijgen en uw transacties voltooien waar en wanneer u het nodig heeft

    Wij bieden 24-uurs leningsdiensten van wereldklasse. Voor vragen/vragen? - Stuur een e-mail naar | spotcapglobalservices@gmail.com | of stuur ons een bericht via WhatsApp: +491742018459 | & Ontvang direct een reactie

    Uw familie, vrienden en collega's hoeven niet te weten dat u weinig geld heeft. Schrijf ons gewoon en u ontvangt een lening.

    Uw financiële vrijheid ligt in uw handen!!

    BeantwoordenVerwijderen