Pagina's

woensdag 12 oktober 2022

Halloween

 



Hallo allemaal,

Wat is halloween toch een leuk thema! 


Ik heb hier de build up "pumpkin reaper" gebruikt.



470.784.170

Bij deze leukerd heb ik de cardart "signboard" gebruikt. En in plaats van sneeuw, heb ik er bloed van gemaakt.
470.784.082

De houtnerf op het signboard heb ik gemaakt met het maskart stencil "houtnerven". En heb de tekst op het signboard gestempeld met de leuke stempel van Elisabeth CraftDesign "monster hug" CS277.


470.715.102 

De kaart heb ik verder nog opgepimpt met een leuke pompoen en kraai, die ik van de build up "vogelverschrikker" gehaald heb. Zo leuk om alles leuk te combineren.


470.784.162

De vleermuis heb ik van de cardart "halloween" gehaald en zelf een cirkel gemaakt en deze daarop geplakt.


470.784.161

Met een witte gelpen en zwarte fineliner heb ik hier en daar nog wat lijnen getrokken om een en ander te accentureren.
Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart en wens jullie nog een fijne dag toe.

Groetjes,

 

1 opmerking: