Pagina's

vrijdag 30 juli 2021

Kerst


Jullie weten vast al dat ik fan van de shape arts ben en deze is een van mijn favorieten op dit moment. 


Shape Art Janneke 470.713.206

De leuke ribbon mal van Hobbizz past perfect in de ronding in het midden.


Een mooi poinsetta past op elke kerstkaart en deze keer in bruin groen.


In het hart van de mal zie je een surprisewheel als je deze draait zie je steeds een ander woordje. Dit wiel is ook van Hobbizz.


Het mooie papier en plaatjes zijn van het desigpapier genoemd by the fireplace  van Bella lulu.


Zo zie je maar dat je deze mal voor diverse gelegenheden kan gebruiken dat is het fijne van de shape arts. Bedankt voor het bezoek aan ons blog weer en tot snel.

groetjes,


3 opmerkingen:

  1. I am by name Miss jane ,And i am so happy to testify about a great spell caster that helped me when all hope was lost for me to unite with my ex-boyfriend that I love so much. I had a boyfriend that love me so much but something terrible happen to our relationship one afternoon when his friend that was always trying to get to me was trying to force me to make love to him just because he was been jealous of his friend that i was dating and on the scene my boyfriend just walk in and he thought we had something special doing together, i tried to explain things to him that his friend always do this whenever he is not with me and i always refuse him but i never told him because i did not want the both of them to be enemies to each other but he never believed me. he broke up with me and I tried times without numbers to make him believe me but he never believed me until one day i heard about the DR. AKHERE and I emailed him and he replied to me so kindly and helped me get back my lovely relationship that was already gone for two months.
    Email him at: AKHERETEMPLE@gmail.com or call / whatsapp: +2349057261346

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allemaal dankzij deze geweldige man die ik ontmoette tijdens het lezen van enkele reacties online, ik was in het begin bang voor zulke dingen, maar ik heb echt hulp nodig om uit mijn situatie te komen omdat ik van mijn man twee weken opzegtermijn heb gekregen om uit de huis omdat ik een misverstand had dat ik hier niet kan verklaren, Dr. Ajayi voerde een verzoeningsspreuk uit en we waren in staat om ons verschil buiten de rechtbank te beslechten. Viber: +2347084887094 of e-mail: drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had ernstige relatieproblemen met mijn man en dit zorgde ervoor dat hij het huis uit ging. Het werd erger, hij ging naar clubs, werd dronken en viel flauw. Soms als we aan de telefoon spraken, bedreigde hij me, hij was gewoon niet zichzelf en onze kinderen leden onder al het drama. Ik hou echt van hem en we waren 15 jaar getrouwd, wat ons drie prachtige jongens opleverde. Ik had ook veel geld verloren aan therapeuten en spreukenmakers. Ik had schulden en voelde mijn wereld instorten. Ik werd voorgesteld aan een spreukgebruiker genaamd Dr Ajayi door mijn vriend, die hij met hetzelfde hielp en ik dacht dat het gewoon weer oplichterij was, maar deze keer was het anders. Ik deed alles wat dokter Ajayi me vroeg te doen en na een paar dagen belde mijn man en zei dat hij terug naar huis zou komen en hij weet niet wat hem overkwam. Mijn man heeft nu een baan en is nuchter, dit hielp onze financiën te verbeteren en vandaag zijn we uit de schulden. Het is een wonder dat ik nooit had gedacht dat het mogelijk was, ik had alle hoop verloren totdat ik Dr Ajayi de krachtige spreukgebruiker vond. Als je problemen hebt met je huwelijk / relatie en welk levensprobleem dan ook, kan Dr Ajayi je helpen om contact op te nemen met Dr Ajayi via Viber / Whatsapp: +2347084887094 of E-mail:drajayi1990@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen