Pagina's

zondag 25 juli 2021

Bakkie?

 In de mei-collectie van Marianne Design zitten leuke materialen voor thee- of koffiekaartjes. Leuk om een uitnodiging te sturen naar een familielid of vriendin.


De basis van de kaart is gemaakt met card art Circle Eurolock. Deze heb ik 2x overgetekend op groen karton, 1x gewoon en 1x in spiegelbeeld. In de achterste kaart heb ik op ca. 3,5 cm een vouwlijn gerild.

Card art Circle Eurolock 470.713.169

Het designpapier is uit het bloc Eline's Honeymoon. Hierop zit de biscuit en de kleinste cirkel is bewerkt met het craftstencil en distress inkt. Met roze inkt is de tekst gestempeld en uitgeknipt. Bij het servies liggen krakelingen en een lepeltje. Langs de rand van de biscuit zitten bloemetjes met bladeren. De kaart is afgewerkt met kant en seambinding.

2 opmerkingen:

  1. Goedemorgen
    Je kaart is geweldig mooi zo .

    Ik heb gisteren wel 4 kaarten gepost dat had te maken met het 1 jarig bestaan van Angela’s Hobbycorner.
    Dit werd gisteren online gevierd met drie live’s en veel creaties de hele dag door druk maar wel gezellig .
    Vanmiddag met mijn zusje en haar vriend en zijn twee zoontjes naar Gaia zoo dat is nog een kerst kadootje dat ik mijn hele familie heb gegeven afgelopen kerst hihi .
    Hoop dat het droog blijft !
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HOW I GOT MY EX HUSBAND BACK WITH THE HELP OF REAL AND EFFECTIVE SPELL FROM DR Owo. I never thought I will smile again, My husband left me with two kids for 5 year, All effort to bring him back failed I thought I'm not going to see him again not until I met a lady called Lisa who told me about a spell caster called Dr Owo , She gave me his contact: drowoherbs@gmail.com I contacted him and he assured me that within 48hours my husband will come back to me, In less than 48hours my husband came back started begging for forgiveness saying it is the devils work, so I'm still surprise till now about this miracle, i couldn't conceive but as soon as the priest pray for me, i became pregnant and gave birth to my third child, My heart is filled up of happiness to share my life marriage and relationship story with you over here. If you need any assistance from him you can contact him via: drowoherbs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen